"SearchAcademy.dk repræsenterer danske og internationale eksperter indenfor online markedsføring og leverer

undervisning, rådgivning og eksekvering på højt niveau"

 

FORSIDESPECIALER & PRODUKTER - REFERENCER - KONSULENTER - KURSER

OM SEARCHACADEMY.DK - KONTAKT - NYHEDSBREV - ENGLISH PRESENTATION

 

 

Tid og sted

Dato for næste workshop er endnu ikke fastlagt


Pris og vilkår

Pris kr. 800 ekskl. moms, inklusiv undervisningsmateriale og kaffe/kage

 

 

Underviser
 

Henrik Lange

Henrik er rejsejournalist og SEO specialist, kendt som redaktør på rejseportalerne Highways.dk og Highways-USA.com og mangeårig underviser i SEO. Henrik har arbejdet med SEO for bl.a. VisitDenmark, Østdansk Turisme og Danhostel -

læs mere om Henrik

 

Kursusleder

 

Jan Mortensen

Jan er stifter og ejer af SearchAcademy.dk og har arbejdet med online marketing igennem mere end 10 år - læs mere om Jan
 

 

Workshop om online tekster og SEO for rejse- og turismebranchen

 

Dato for næste workshop er endnu ikke fastlagt - kontakt Jan Mortensen på tlf. 31 20 10 40 eller på jan@searchacademy,.dk, hvis du vil høre mere

 

Se program nedenfor

 

Indhold af workshop

Hvordan får man effektivt søgemaskinerne i tale, når man publicerer tekster på nettet?
Hvordan vægter man hensynet til søgemaskinerne, når man samtidig skal have et meningsfuldt og sprogligt interessant budskab ud til kunderne?
Kom og få en opdatering på de seneste teksttrends i søgemaskineoptimering, og få styr på hvilke SEO-parametre, der er interessante, som Google, Bing og de øvrige søgemaskiner lægger vægt på netop nu.

 

Målgruppe

Medarbejdere med ansvar for søgemaskineoptimering, udarbejdelse af tekster og online markedsføring i det hele taget i rejse- og turismebranchen

 

Program for kurset

 

13.00

Introduktion v/Jan Mortensen, SearchAcademy.dk

 

13.20

Søgemaskinerne kort fortalt - og brugernes måde at benytte dem på

 

14.00

Udvælgelsen af søgeord - hvilke søgeord er interessante

 

14.40

Pause med kaffe og kage

 

15.00

Søgeoptimeret tekst - skriv til Google uden at glemme brugerne

 

15.45

Vigtigheden af indgående links - samt en kort opsummering

 

16.30

Spørgsmål og afslutning

 

 

SearchAcademy.dk © 2008-2011 • info@searchacademy.dk