Tid og sted
Dato for næste workshop er endnu ikke fastlagt
Pris og vilkår
Pris kr. 800 ekskl. moms, inklusiv undervisningsmateriale og kaffe/kage
Underviser  
Henrik Lange
Henrik er rejsejournalist og SEO specialist, kendt som redaktør på rejseportalerne Highways.dk og Highways-USA.com og mangeårig underviser i SEO. Henrik har arbejdet med SEO for bl.a. VisitDenmark, Østdansk Turisme og Danhostel -
læs mere om Henrik
Kursusleder

Jan Mortensen
Jan er stifter og ejer af SearchAcademy.dk og har arbejdet med online marketing igennem mere end 10 år - læs mere om Jan
|
Workshop om online tekster og SEO for rejse- og turismebranchen
Dato for næste workshop er endnu ikke fastlagt - kontakt Jan Mortensen på tlf. 31 20 10 40 eller på jan@searchacademy,.dk, hvis du vil høre mere
Se program nedenfor
Indhold af workshop
Hvordan får man effektivt søgemaskinerne i tale, når man publicerer tekster på nettet? Hvordan vægter man hensynet til søgemaskinerne, når man samtidig skal have et meningsfuldt og sprogligt interessant budskab ud til kunderne? Kom og få en opdatering på de seneste teksttrends i søgemaskineoptimering, og få styr på hvilke SEO-parametre, der er interessante, som Google, Bing og de øvrige søgemaskiner lægger vægt på netop nu.
Målgruppe
Medarbejdere med ansvar for søgemaskineoptimering, udarbejdelse af tekster og online markedsføring i det hele taget i rejse- og turismebranchen
Program for kurset
13.00
Introduktion v/Jan Mortensen, SearchAcademy.dk
13.20
Søgemaskinerne kort fortalt - og brugernes måde at benytte dem på
14.00
Udvælgelsen af søgeord - hvilke søgeord er interessante
14.40
Pause med kaffe og kage
15.00
Søgeoptimeret tekst - skriv til Google uden at glemme brugerne
15.45
Vigtigheden af indgående links - samt en kort opsummering
16.30
Spørgsmål og afslutning
|
|