"SearchAcademy.dk repræsenterer danske og internationale eksperter indenfor online markedsføring og leverer undervisning, rådgivning og eksekvering på højt niveau"

 

FORSIDESPECIALER & PRODUKTER - REFERENCER - KONSULENTER - KURSER

OM SEARCHACADEMY.DK - KONTAKT - NYHEDSBREV - ENGLISH PRESENTATION

 

SIDSTE NYT - KURSER & ARRANGEMENTER

Se vores kursuskalender med info & tilmelding

 

 

SPECIALER & PRODUKTER

 

Søgemaskineoptimering - SEO

Analyser, rådgivning, handlingsplaner og eksekvering - læs mere

 

Google Adwords

Analyser, opsætning, rådgivning og eksekvering - læs mere

 

Google Analytics og Usability

Opsætning og brug af Analytics og udnyttelse af data til at få et bedre site - læs mere


Sociale medier - strategier

Sociale medier bliver lige så vigtige som search - har du strategien klar? - læs mere

 

Social Media Monitoring

Få værdifuld indsigt gennem "listening" og "mining" services - læs mere

 

User Experience

Et website skal være nemt at bruge, have relevans og skabe tillid - lad os vurdere jeres website - læs mere

 

Informationsarkitektur

Opbygning af nyt site eller renovering af det gamle? Brug vores ekspertise - læs mere

 

Online strategi og forretningsudvikling

Online aktiviteter skal forankres i topledelsen - vi kan levere professionelle beslutningsgrundlag - læs mere

 

Digital Turismemarkedsføring

Konsulenter med mere end 10 års erfaring og veldokumenterede resultater indenfor online markedsføring af den danske turismebranche - læs mere

 

Virksomhedskurser

Få et skræddersyet kursus eller en workshop i en eller flere discpliner indenfor online markedsføring - læs mere

 

Sociale medier - strategier

 

Markedsføring i de sociale medier er meget mere end annoncering på Facebook og uploading af nogle videoer, som man så krydser fingre for vil hitte viralt.

 

De sociale medier vil formentlig blive den største konkurrent eller måske rettere det største supplement til search marketing, der i dag er den suverænt vigtigste markedsføringskanal på nettet. Og måske i det hele taget.

 

Gennem de sociale medier kan man indlede en dialog med sine kunder, kontakter, partnere og alle relevante personer i det hele taget.

 

De sociale medier vil blive en guldgrube med hensyn til research og analyser, som kan bruges i f.eks. produktudvikling, branding, PR/kommunikation og som inputs til f.eks. søgemaskineoptimering (man kan lære meget om hvilke ord, der skal optimeres på). Læs mere om dette på Social media monitoring.

 

En strategi inden for sociale medier vil omfatte en virksomheds, en organisations eller offentlig institutions hele tilstedeværelse i alt der kan betegnes som sociale medier, netværk og funktioner. Og den vil give helt nye perspektiver for, hvordan man lytter til og taler med sine kunder.

 

Kontakt Jan Mortensen på mail eller tlf. 31 20 10 40 og lad os indlede en dialog om jeres brug af sociale medier

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

SearchAcademy.dk © 2008-2012 • info@searchacademy.dk