"SearchAcademy.dk repræsenterer danske og internationale eksperter indenfor online markedsføring og leverer undervisning, rådgivning og eksekvering på højt niveau"

 

FORSIDE - SPECIALER & PRODUKTER - REFERENCER - KONSULENTER - KURSER

OM SEARCHACADEMY.DK - KONTAKT - NYHEDSBREV - ENGLISH PRESENTATION

 

SIDSTE NYT - KURSER & ARRANGEMENTER

Kursus i Google Analytics
Google Analytics - info & tilmelding

 

Kursus i Google Adwords
Google Adwords - info & tilmelding

 

Workshop om online tekster og SEO for rejse- og turismebranchen
Workshop - info & tilmelding

 

 

SPECIALER & PRODUKTER

 

Søgemaskineoptimering - SEO

Analyser, rådgivning, handlingsplaner og eksekvering - læs mere

 

Google Adwords

Analyser, opsætning, rådgivning og eksekvering - læs mere

 

Google Analytics og Usability

Opsætning og brug af Analytics og udnyttelse af data til at få et bedre site - læs mere


Adserving via Google Ad Manager/DFP Small Business

Rådgivning, implementering, drift,

formidling af inventory; pakken sammensættes efter jeres behov - læs mere

 

Sociale medier - strategier

Sociale medier bliver lige så vigtige som search - har du strategien klar? - læs mere

 

Social Media Monitoring

Få værdifuld indsigt gennem "listening" og "mining" services - læs mere

 

User Experience

Et website skal være nemt at bruge, have relevans og skabe tillid - lad os vurdere jeres website - læs mere

 

Informationsarkitektur

Opbygning af nyt site eller renovering af det gamle? Brug vores ekspertise - læs mere

 

Online strategi og forretningsudvikling

Online aktiviteter skal forankres i topledelsen - vi kan levere professionelle beslutningsgrundlag - læs mere

 

Digital Turismemarkedsføring

Konsulenter med mere end 10 års erfaring og veldokumenterede resultater indenfor online markedsføring af den danske turismebranche - læs mere

 

Virksomhedskurser

Få et skræddersyet kursus eller en workshop i en eller flere discpliner indenfor online markedsføring - læs mere


 

Rådgivning om online strategi

 

Strategien for en virksomheds online markedsføring er i virkeligheden en stor del af hele virksomhedens strategi.

 

Tidligere har det ofte været sådan, at markedsføring og reklame var et separat punkt, man kom til, når strategi og produkt var på plads.

 

Sådan er det ikke længere.

 

Nettet har indflydelse på det hele

 

Et web site eller virksomhedens hele online tilstedeværelse, som det måske burde hedde, har en masse funktioner, som griber ind i den samlede virksomhedsdrift på utallige områder.

 

Det handler om salg, markedsføring, kundekontakt, PR, generelt omdømme (f.eks. sociale medier), kundeservice, rationalisering og effektivisering af arbejdsgange, produktudvikling, samarbejdsaftaler (f.eks. affiliate), intern kommunikation, rapportering og statistik og meget andet. Alt smelter sammen på nettet og nye online muligheder kan ændre og forbedre grundlæggende forretningskoncepter.

 

Så online strategi er lig med virksomhedsstrategi og den skal forankres i i virksomhedens topledelse.

 

Det er desværre ikke altid tilfældet i dag. Bl.a. fordi mange topchefer ikke har tilstrækkellig personlig viden om nettet og derfor ofte uddelegerer for meget ansvar på dette område eller måske ikke prioriterer området højt nok.

 

Vi er ledelsens nærmeste rådgiver og sparringspartner

 

SearchAcademy.dk vil være sparringspartner og rådgiver for ledelsen, give dem den nødvendige viden og baggrund til at træffe beslutninger også på online området og give dem forståelse for

 

Kort sagt; vi vil bistå i udviklingen af en både kortsigtet og langsigtet online strategi for virksomheden. Og vi har de toprådgivere til rådighed, som kan udføre arbejdet. Både danske og internationale eksperter og specialister.

 

Kontakt Jan Mortensen for et uforpligtende møde. Send en e-mail til jan@searchacademy.dk eller ring på tlf. 31 20 10 40.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

SearchAcademy.dk © 2008-2010 • info@searchacademy.dk