"SearchAcademy.dk er specialister i search og social"

 

FORSIDESPECIALER & PRODUKTER - REFERENCER - KONSULENTER - KURSER

OM SEARCHACADEMY.DK - KONTAKT - NYHEDSBREV - ENGLISH PRESENTATION

 

SIDSTE NYT - KURSER & ARRANGEMENTER  

 

Se vores kursuskalender med info & tilmelding

 

 

SPECIALER & PRODUKTER

 

Søgemaskineoptimering - SEO

Analyser, rådgivning, handlingsplaner og eksekvering - læs mere

 

Google Adwords

Analyser, opsætning, rådgivning og eksekvering - læs mere

 

Google Analytics og Usability

Opsætning og brug af Analytics og udnyttelse af data til at få et bedre site - læs mere


Sociale medier - strategier

Sociale medier bliver lige så vigtige som search - har du strategien klar? - læs mere

 

Social Media Monitoring

Få værdifuld indsigt gennem "listening" og "mining" services - læs mere

 

User Experience

Et website skal være nemt at bruge, have relevans og skabe tillid - lad os vurdere jeres website - læs mere

 

Informationsarkitektur

Opbygning af nyt site eller renovering af det gamle? Brug vores ekspertise - læs mere

 

Online strategi og forretningsudvikling

Online aktiviteter skal forankres i topledelsen - vi kan levere professionelle beslutningsgrundlag - læs mere

 

Digital Turismemarkedsføring

Konsulenter med mere end 10 års erfaring og veldokumenterede resultater indenfor online markedsføring af den danske turismebranche - læs mere

 

Virksomhedskurser

Få et skræddersyet kursus eller en workshop i en eller flere discpliner indenfor online markedsføring - læs mere

 

 

Profiler hos SearchAcademy.dk

 

Jan Mortensen

- stifter og direktør, SearchAcademy.dk

 

 

 

 

 

Jan Mortensen, SearchAcademy.dk

 

 

 

 

 

Jan Mortensen stiftede SearchAcademy.dk i september 2008 efter at have arbejdet med online marketing siden 1995. Først som direktør for M&P e-marketing og efter salget af denne virksomhed i 2007 som konsulent for køberen.

 

Sideløbende med M&P e-marketing var Jan med til at etablere Tourist Online for den danske turistbranche sammen med bl.a. HORESTA og VisitDenmark og han var direktør for Tourist Online 2000-2004.

 

Jan er oprindeligt uddannet i engelsk litteratur fra Københavns Universitet og har tidligere bl.a. arbejdet for Reuters og været medstifter af og direktør for KildevandsKompagniet.

 

Jan har jævnligt talt ved konferencer og seminarer og også fungeret som ordstyrer. Han er med som kursusleder ved alle SearchAcademy.dk's kurser og underviser desuden i online markedsføring på IAA's (International Advertising Association)uddannelser Danmark.

 

Kontakt Jan Mortensen for yderligere information

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

SearchAcademy.dk © 2008-2013 • info@searchacademy.dk